Kaffe på arbeidsplassen

Kaffe – et bindeledd for sosiale interaksjoner
Kaffe – arbeidsplassen viktigste faktor for trivsel eller mistrivsel
Kaffe – avgjør ofte kundens inntrykk på firmaets kredibilitet

Opptatt av kvalitet? I alle ledd?

Det finnes antakeligvis ikke noe i verden som ikke en eller annen kan lage litt dårligere og selge litt billigere enn andre.

Det er antakeligvis folk som kun ser på priser som blir denne selgerens lovlydige offer.

Det kan være dyrt å handle billig.

Det er uklokt å betale for mye, men det er verre å betale for lite. Når du betaler for mye er alt du mister noen penger, det er det hele. Når du betaler for lite, så mister du noen ganger alt fordi det du kjøpte ikke var i stand til å gjøre det som det ble kjøpt til.

Alminnelig forretningsgang umuliggjør å betale lite og få mye – det kan ganske enkelt ikke la seg gjøre.

Hvis du aksepterer det laveste bud gjør du vel i å sikre deg en skadereserve for den risiko du løper – og hvis du gjør det, så har du likevel råd til å betale for en bedre vare.

Vi håper din arbeidsplass tenker mer langsiktig!

Vårt motto:

Kaffe på arbeidsplassen

 

A:KAFFE er en lokal aktør med lokalt og internasjonalt eierskap. Som en del av Miko Gruppen har vi en historie som går helt tilbake til 1801. En historie som strekker seg i mer enn 200 år og som gjør Miko til en av verdens eldste kaffebrennerier. Miko Gruppen eksporterer til mer enn 30 land og har i dag ca 1 000 ansatte, med en omsetning på i underkant av 200 millioner EUR.

 

Ønsker du noen gode råd før du går til anskaffelse av en kaffemaskin, ta kontakt for en uforpliktende samtale.