For teknisk service ring: 22 32 22 22 (Åpningstid man-fre 08:00-16:00)

Komplett og omfattende barista trening er bare ett ledd i å skape gode kaffeleveranser. Kontinuerlig teknisk vedlikehold er et grunnleggende og viktig behov for våre kunder for å kunne produsere utmerket kaffe. Vi erkjenner at våre kunder er våre ambassadører for kaffe og voktere av vårt omdømme. Vårt mål er å sørge for at ingen blir utelatt i oppfølgingen. Våre ettersalgs-tjenester er derfor integrert og like viktig som våre produkter og treningsprogrammer.

Rask og effektiv teknisk bistand utført av eksperter er ingen luksus for A:KAFFE sine kunder. Det er standard. A:KAFFE teknikere gjennomgår en grundig utvelgelsesprosess og er fabrikktrent på våre internasjonale, state-of-the-art fasiliteter. Du kan være trygg på at du er i trygge og erfarne hender. Våre teknikere er utstyrt for å håndtere eventuelle problemer som kan oppstå med utstyret, og tilbyr omfattende støtte for din virksomhet.

I en teknologisk verden hvor endringer skjer hver eneste dag – forstår vi at våre teknikere må holdes oppdatert til enhver tid. Vi sørger for at trening skjer fortløpende og at våre teknikere er holdt helt up-to-date med alle systemer og prosesser. Vi ønsker å løse eventuelle problemer på maskinene øyeblikkelig, hver gang.

En vesentlig del av de tekniske tjenestene vi tilbyr er forebyggende vedlikehold. Våre teknikere gjør rutine “hjemmebesøk” til våre kunders lokaler, levering av forbruksvarer, kontroll av maskiner og monterer vannfilter ved behov. Vi vet også at våre kunders behov er forskjellige. Vi tilbyr derfor flere alternative vedlikeholdspakker, også skreddersydd om nødvendig. A:KAFFE har tilgang på mange ledende merkevarer, inkludert Faema, Cimbali, Brewmatic, Stentorfield, Rheavendors, Bianchi, N&W, Aequator og Bravilor.